Płatności i dostawy

W sklepie Czerpiemy z Natury www.czerpiemyznatury.pl dostępne są następujące formy płatności:

Szybkie płatności elektroniczne realizowane przez tPay.com:

  • bezpośredni przelew z Twojego banku
  • zapłata za pomocą kodu BLIK
  • zapłata kartą płatniczą z możliwością płacenia za zakupy internetowe lub kredytową

Za pobraniem – przy odbiorze zamówionego towaru:

  • gotówką do rąk kuriera
  • kartą płatniczą, telefonem lub kodem BLIK przez terminal kuriera

Przelewem tradycyjnym na konto:

  • Prosimy o przelew maksymalnie do 48 godzin od momentu zakupu. W treści przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.
    Konto do przelewu:

Płatności oraz dostawa towaru

Kupujący uiszcza cenę sprzedaży za zamówiony towar:

  • przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sklepu; 66 1090 1317 0000 0001 1113 9825
  • gotówką przy odbiorze przesyłki

Sposób dostawy oraz formę płatności Kupujący wybiera w momencie składania zamówienia.

Zamówiony przez kupującego produkt, Sklep wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej.

Towar wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej, zostaje doręczony w przeciągu 1 dnia roboczego od dnia nadania.
Towar nadany przez Pocztę Polską, zostanie doręczony według wskazań Poczty Polskiej, w zależności od wybranej formy (przesyłka ekonomiczna, przesyłka priorytetowa).

Kupujący pokrywa koszty dostawy towaru zgodnie z cennikiem dostaw umieszczonym na stronie internetowej Sklepu.

W przypadku braku możliwości doręczenia towaru z winy Kupującego (brak kontaktu, niepoprawny adres dostawy bądź odmowa dostawy i inne), Sklep zastrzega sobie możliwość obciążenia Kupującego kosztami transportu powrotnego, zgodnie z cennikiem dostaw.

Sklep zapewnia wysyłkę produktów w standardowym opakowaniu zabezpieczającym przed ewentualnymi uszkodzeniami (karton, folia bąbelkowa itp.), nie ponosi jednak odpowiedzialności za zniszczenie towaru lub jego uszkodzenie, które nastąpiło z przyczyn niezależnych od Sklepu, np. nieprawidłowego przewozu podczas transportu. W związku z tym, przed odbiorem przesyłki, kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy paczka nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku odmowy przyjęcia paczki, ze względu na zły stan lub jej uszkodzenie, prosimy o kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania.