W sklepie Czerpiemy z Natury www.czerpiemyznatury.pl dostępne są następujące formy płatności:
Szybkie płatności elektroniczne realizowane przez tPay.com:
- bezpośredni przelew z Twojego banku
- zapłata za pomocą kodu BLIK
- zapłata kartą płatniczą z możliwością płacenia za zakupy internetowe lub kredytową
Za pobraniem – przy odbiorze zamówionego towaru:
- gotówką do rąk kuriera
- kartą płatniczą, telefonem lub kodem BLIK przez terminal kuriera
Przelewem tradycyjnym na konto:
- Prosimy o przelew maksymalnie do 48 godzin od momentu zakupu. W treści przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.
Konto do przelewu:
Płatności oraz dostawa towaru
Kupujący uiszcza cenę sprzedaży za zamówiony towar:
- przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sklepu; 66 1090 1317 0000 0001 1113 9825
- gotówką przy odbiorze przesyłki
Sposób dostawy oraz formę płatności Kupujący wybiera w momencie składania zamówienia.
Zamówiony przez kupującego produkt, Sklep wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej.
Towar wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej, zostaje doręczony w przeciągu 1 dnia roboczego od dnia nadania.
Towar nadany przez Pocztę Polską, zostanie doręczony według wskazań Poczty Polskiej, w zależności od wybranej formy (przesyłka ekonomiczna, przesyłka priorytetowa).
Kupujący pokrywa koszty dostawy towaru zgodnie z cennikiem dostaw umieszczonym na stronie internetowej Sklepu.
W przypadku braku możliwości doręczenia towaru z winy Kupującego (brak kontaktu, niepoprawny adres dostawy bądź odmowa dostawy i inne), Sklep zastrzega sobie możliwość obciążenia Kupującego kosztami transportu powrotnego, zgodnie z cennikiem dostaw.
Sklep zapewnia wysyłkę produktów w standardowym opakowaniu zabezpieczającym przed ewentualnymi uszkodzeniami (karton, folia bąbelkowa itp.), nie ponosi jednak odpowiedzialności za zniszczenie towaru lub jego uszkodzenie, które nastąpiło z przyczyn niezależnych od Sklepu, np. nieprawidłowego przewozu podczas transportu. W związku z tym, przed odbiorem przesyłki, kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy paczka nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku odmowy przyjęcia paczki, ze względu na zły stan lub jej uszkodzenie, prosimy o kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania.